BUJ
Kā izsekot manu sūtījumu?
Pakomātu sūtījumiem piedāvājam izsekošanas kodu, taču ja sūtījums pārsniedz solīto dienu piegādes laiku, droši
sazinies ar mums zvanot +37123307111 vai arī rakstot info@loon.lv
Ja sūtīsiet ar kurjerpakalpojumu,
saņemsiet precīzākas norādes par sūtījuma progressu e-pastā un telefonā.
Ko darīt, ja brilles ir izpārdotas?
Šādās situācijās mēs parasti zem pasūtījuma pieminam kad tās varētu atgriezties kolekcijā. Zvaniet mums +371 23307111 un pēc iespējām informēsim par tuvāko piegādi un citām niansēm.
Cik ilgu laiku aizņem piegāde?
Piegādes laiks ir 2-3 dienas. (neskaitot svētku dienas)
Kādas ir iespējamās piegādes metodes?
Ar kurjera starpniecību līdz durvīm 1-2 darba dienu laikā.
Ar Omniva pakomātu starpniecību 2-3 dienu laikā.
Ko darīt ja veicot pasūtījumu esmu norādījis nepareizu telefona numuru vai adresi?
Pēc iespējas ātrāk piezvani mums 23307111 vai raksti uz info@loon.lv. Ja pasūtījums vēl būs mūsu noliktavā mēs samainīsim piegādes datus.
Kā es varu atgriezt savu sūtījumu?
Lai atgrieztu sūtījumu, piesaki savu atgriešanu rakstot uz
info@loon.lv, pievienojot bildi un atgriešanas iemeslu, 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņēmšanas
dienas. Precei ir jābūt nelietotai un identiskā stāvoklī kā tā tika saņēmta! Pēc atgriešanas
apstiprinājuma sniegsim tālākās atgriešanas procesa norādes.
Cik ilgu laiku aizņem naudas atmaksa?
Samaksāto naudas summu atmaksāsim 3 darba dienu laikā pēc atgrieztās preces saņemšanas, tiklīdz būsim to pārbaudījuši, apstiprinājuši un pieņēmuši.
Vai es varu samainīt pasūtījumu pret citām precēm?
Vienādas vērtības preces var tikt mainītas 14 dienas pēc pasūtījuma piegādes izpildes. Sazinies ar mums info@loon.lv vai zvanot 23307111 un mēs sniegsim norādes par preces apmaiņas procesu: ar Omniva pakomātu starpniecību vai kurjera starpniecību, vai arī klātienē.
Taču ja summa būs zemāka vai augstāka citai vēlmajai precei, tad veiksim naudas atmaksu vai piemaksu, un varēsiet iegādāties tās kuras tīk.
Izmērs
Brillēm ir standarta izmēri, kuru
precīzus parametrus var apskatīt pie katra no produktiem. Tie derēs lielākajam vairumam cilvēku pateicoties briļļu tekstūrai un lokanajām kājiņām kas ļaus saglabāt ilgstošu
komfortu.
Gadījumā ja brilles nederēs un vēlēsieties tās atgriezt, to izdarīt būs pavisam vienkārši
14 dienu laikā pēc pirkuma saņemšanas.
Nāc un pielaiko visas brilles klātienē,
iepriekš sarunājot laiku, vai kādā no sadarbības partneru veikaliem, kurus variet atrast
sadaļā
“Kontakti”
Kā pareizi kopt brilles?
Katrām brillēm komplektā nāk tīrāmā lupatiņa ikdienas briļļu lēcu tīrīšanai.
Izvairieties no tīrīšanas ar brillēm neparedzētiem līdzekļiem, šķidrumiem, drēbes gabaliem, jo tas var bojāt lēcu aizsargslāni, var tikt atstāti skrāpējumi, kā arī var tikt ietekmēts ietvara krāsas klājums.
Cik ilgs ir gratntijas periods?
Grantijas laiks ir 24 mēneši pēc pirkuma veikšanas
pret jebkuru ražošanas procesā radušos defektu. Par garantijas
gadījumu netiek skaitīti tīši vai netīši radīti bojājumi, kas radušies paviršas lietošanas rezultātā.
Sazinies ar mums rakstot uz info@loon.lv, pievienojiet aprakstu ar radušos situāciju un bildes ar bojājumiem. Pēc pietiekuma izskatīšanas sazināsimies ar Jums, lai piedāvātu situācijas risinājumu.